Plastic tas

🇬🇧 Gemaakt in het VK - Wereldwijde levering 🌎

Verzending, Levering & Invoerbelasting

Waar doet WildMint verzenden?

Goed nieuws! Wij verzenden naar de meeste landen wereldwijd. Onze visie is altijd geweest om innovatieve en effectieve vegan cosmetica over de hele wereld te verspreiden. Tag ons @wildmintcosmetics om ons te laten weten waar je woont.

Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling aankomt?

Bestellingen worden over het algemeen binnen 1-2 werkdagen verwerkt en naar je verzonden.
Hier zijn de algemene verzendtermijnen voor elk bezorggebied.

UK: 1 - 2 werkdagen (Royal Mail 48-uurs service). Houd rekening met 3 - 4 werkdagen voor leveringen naar de Kanaaleilanden.

Griekenland, Spanje & bestellingen naar de EU boven 150EUR: 5-7 werkdagen (Evri)

Rest van Europa: 2-3 werkdagen (DHL Express)

VS/Canada: 1-2 werkdagen (DHL Express)

Australië: 3 werkdagen (DHL Express)

Rest van de wereld: 3-5 werkdagen (DHL Express)

Hoeveel kost de verzending?

Levering naar het Verenigd Koninkrijk voor bestellingen onder de £25 is £3.99 met Royal Mail.

Verzending is GRATIS voor alle UK bestellingen boven de £25.

Verzending voor bestellingen naar Spanje en Griekenland is £9.99 met Evri*.

Verzending voor bestellingen naar de rest van Europa is £14.99 met DHL Express*.

DHL Express-verzending voor bestellingen naar de Verenigde Staten & Canada is £14.99

DHL Express verzending voor bestellingen naar Australië is £14.99.

DHL Express verzending voor bestellingen naar de rest van de wereld is £19.99.

*Alle bestellingen boven 150EUR naar Europa worden verzonden met Evri.

Moet ik belasting betalen voor bestellingen binnen de EU?

Er worden geen douane-/invoerbelastingen geheven voor bestellingen binnen de EU. Onze leveringen aan landen in de Europese Unie worden nu verzonden op een Delivery Duty Paid basis, wat betekent dat wij alle invoerbelastingen voor onze rekening nemen. Als er contact met u wordt opgenomen en u wordt gevraagd om belastingen te betalen, neem dan contact op met onze klantenservice op hello@wildmintcosmetics.com en wij zorgen voor de belastingen.

Moet ik belasting betalen voor andere internationale bestellingen?

Alle andere internationale bestellingen (inclusief bestellingen naar Europese landen die geen deel uitmaken van de EU) worden verzonden op een DDU (delivery duty unpaid) basis.

DDU betekent dat u mogelijk plaatselijke belastingen en douanerechten moet betalen wanneer uw bestelling in uw land aankomt.

Alle kosten die na verzending worden aangerekend (belastingen, douane) zijn de verantwoordelijkheid van de klant. WildMint kan geen verantwoordelijkheid aanvaarden voor deze kosten.

Als de levering wordt geweigerd als gevolg van deze kosten, of de kosten niet op tijd zijn betaald, zal een restitutie worden gegeven minus de verzendkosten en een re-stocking fee, gelijk aan 30% van de waarde van de bestelling.

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Alle bestellingen worden eerst binnen 1-2 werkdagen verwerkt. Eenmaal verwerkt, wordt uw bestelling de volgende werkdag verzonden door een van onze koeriers.

Kan ik mijn verzendadres wijzigen?

Stuur ons een e-mail zodra u uw bestelling hebt geplaatst op hello@wildmintcosmetics.com en wij zullen ons best doen om het adres te wijzigen voordat het wordt verzonden. Aangezien wij bestellingen onmiddellijk via ons magazijn verwerken, kunnen wij geen adreswijzigingen garanderen nadat uw bestelling is geplaatst, maar wij zullen u helpen indien mogelijk.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Zodra uw bestelling is verzonden, ontvangt u een verzendbevestiging per e-mail met daarin de volledige trackinggegevens details zodat u uw levering kunt volgen.

Als u de verzendbevestiging niet binnen twee werkdagen na het plaatsen van uw bestelling hebt ontvangen, neem dan contact met ons op via hello@wildmintcosmetics.com en wij zullen u verder helpen.

Wat gebeurt er als er een probleem is met mijn levering?

Als uw pakket om een of andere reden zoekraakt of als er andere leveringscomplicaties zijn buiten onze controle, sturen wij u gratis een andere bestelling toe.

Wij kunnen geen terugbetaling aanbieden voor leveringscomplicaties, zoals leveringsvertragingen buiten onze controle, leveringsproblemen veroorzaakt door onjuiste adressen of voor pakketten die niet op tijd worden opgehaald, maar wij zullen alles doen wat we kunnen om het goed te maken!

Hoe krijg ik mijn pakket als het is afgeleverd op een onjuist opgegeven adres?

Als u uw pakket niet hebt ontvangen omdat een adres onjuist is ingevoerd, niet is bijgewerkt vóór verzending, of niet is opgehaald bij uw plaatselijke postkantoor na een poging tot bezorging, neem dan contact met ons op via hello@wildmintcosmetics.com en wij zullen alles doen wat in ons vermogen ligt om u te helpen uw pakket te lokaliseren.

Kan ik mijn bestelling in elke taal plaatsen?

Aangezien bestellingen in andere talen dan het Engels een veel groter risico hebben om tijdens het vervoer verloren te gaan, accepteren wij alleen bestellingen in het Engels. WildMint is niet aansprakelijk voor eventuele ordercomplicaties veroorzaakt door bestellingen in andere talen dan het Engels.

Mijn doos is tijdens de verzending gedeukt of beschadigd. Wat moet ik doen?

Aangezien wij wereldwijd verzenden, kunnen wij geen terugbetaling aanbieden voor kleine beschadigingen aan de buitenverpakking die tijdens het vervoer kunnen ontstaan. In het geval dat uw pakket ernstig is beschadigd of verkeerd is behandeld tijdens het transport, neem dan contact met ons op via hello@wildmintcosmetics.com en wij zullen u verder helpen.

Kortingscodes & Promoties

Waar moet ik mijn kortingscode invoeren?

Kortingscodes kunnen direct op onze website worden toegepast bij de laatste stap van het afrekenen. Aan de rechterkant ziet u een optie om uw kortingscode in te voeren. Voer de code in en klik vervolgens op toepassen. Er kan slechts één code per transactie worden gebruikt.

Kan ik meerdere kortingscodes gebruiken bij het afrekenen?

Er kan slechts één cadeaubon worden toegepast bij het afrekenen per bestelling. Zorg ervoor dat u dit doet voordat u uw bestelling plaatst, aangezien kortingscodes en promotiecodes niet achteraf kunnen worden toegepast. Als u problemen ondervindt bij het toepassen van uw code, neem dan contact met ons op via hello@wildmintcosmetics.com voor verdere hulp.

Waarom werkt mijn kortingscode niet?

Als uw kortingscode niet werkt, probeer dan eerst de onderstaande stappen te volgen:
1) Controleer of u de code correct heeft ingevoerd, zonder extra spaties aan de voor- of achterkant.
2) Controleer of de code geldig is voor het product dat u hebt geselecteerd
3) Zorg ervoor dat u op de knop "Toepassen" drukt nadat u uw code hebt ingevoerd

Als de bovenstaande stappen het probleem niet oplossen, neem dan contact met ons op via hello@wildmintcosmetics.com voor verdere hulp voordat u uw bestelling plaatst.

Betalingen & Facturering

Welke betalingswijzen aanvaardt u?

Bestellingen kunnen rechtstreeks op onze website of met een PayPal-rekening worden geplaatst. Wij accepteren betalingen met elke gangbare credit- of debitcard (Visa, MasterCard, Discover, American Express) en PayPal. Helaas accepteren wij geen postwissels, rembourszendingen, cheques of e-cheques.

Hoe kan ik de prijs in mijn lokale valuta zien?

Alle prijzen bij de kassa worden weergegeven in Britse ponden (GBP). U kunt echter de prijzen in uw lokale valuta op de homepage of productpagina bekijken als u de kosten voor u wilt zien na omrekening van valuta. Alle vermelde munteenheden anders dan GBP zijn een benadering en onderworpen aan de wisselkoers op die datum. Alle bankomrekeningskoersen verschillen enigszins en daarom wordt u de huidige omrekeningskoers op de datum van uw aankoop in rekening gebracht.

Wat kan ik doen als mijn betaling wordt geweigerd?

Als u problemen ondervindt met uw betaalmethode, controleer dan of de facturering van uw kaart details overeenstemmen met wat u hebt ingevoerd (veiligheidscode, factuuradres, enz.) en dat uw kaart niet verlopen is. Als alle informatie correct is ingevoerd, kan het zijn dat uw kaartverstrekker uw betaling weigert. Aangezien wij de reden hiervoor niet kennen, verzoeken wij u vriendelijk eerst contact op te nemen met uw kaartverstrekker voor verdere informatie. details voordat u uw bestelling opnieuw probeert te plaatsen. Als u nog steeds betalingsproblemen ondervindt, neem dan contact met ons op via hello@wildmintcosmetics.com en wij zullen u graag verder helpen.

Onze Producten

Zijn uw producten veganistisch?

WildMint is een volledig veganistisch cosmeticamerk. Geen van onze producten bevat dierlijke bijproducten.

Welke huidtypes zijn WildMint producten geschikt voor?

Al onze producten zijn uniek ontworpen om goed te werken bij alle huidtypes, inclusief gevoelige, rijpe, jonge, acne/probleemgevoelige, vette, gemengde of droge huid. Wij streven ernaar om veganistische en wreedheidvrije producten te creëren die bruikbaar en toegankelijk zijn voor iedereen.

Waar worden jullie producten gemaakt?

Al onze producten worden volledig in het Verenigd Koninkrijk gemaakt.

Testen jullie op dieren? Zijn uw producten vrij van wreedheid?

Nooit! Onze harige vrienden zijn onze trots en vreugde. Wij zijn actief tegen dierproeven, en dit is de kern van onze filosofie. Al onze producten zijn strikt wreedheid-vrij en we verzekeren dat onze producten NOOIT op dieren worden getest, in geen enkele fase van de toeleveringsketen. Bovendien worden onze producten volledig vervaardigd in het Verenigd Koninkrijk, waar dierproeven verboden zijn.

Betaalt u derde partijen die betrokken zijn bij dierproeven?

Nee. Wij betalen geen derde partijen die dierproeven uitvoeren en er worden absoluut geen dierproeven uitgevoerd tijdens enig onderdeel van de toeleveringsketen. Bovendien zijn wij een onafhankelijk bedrijf, niet in handen van een moedermaatschappij, en hebben wij slechts één productielocatie in het Verenigd Koninkrijk, waar dierproeven verboden zijn.

Oh nee! Ik heb last van puistjes tijdens het gebruik van WildMint. Wat moet ik doen?

Maak je geen zorgen! De overstap maken naar huidverzorging boordevol natuurlijke ingredients kan, in zeldzame gevallen, een tijdelijke 'detox' van de huid veroorzaken. In dergelijke gevallen kan dit kleine puistjes veroorzaken omdat je huid niet gewend is aan formules die zo puur zijn.

Wij raden altijd aan een patch test te doen voordat u een nieuw product gebruikt. Maar als u onverwachte reacties krijgt, raden wij u aan een paar dagen een pauze in te lassen en te zien wat er gebeurt.

Zodra de rust is weergekeerd, kunt u de producten weer langzaam introduceren, en onthoud: met onze producten gaat een klein beetje al heel ver!

Het is heel goed mogelijk dat er andere factoren zijn die een puistje kunnen veroorzaken. Bijvoorbeeld hormonen, seizoensveranderingen, veranderingen in uw eetgewoonten, enz.

Zijn uw producten goedgekeurd door de FDA in de VS?

Hoewel het een veel voorkomende misvatting is, bestaat er momenteel geen FDA-goedkeuring voor cosmetica zonder recept in de VS. Onze producten worden echter in het Verenigd Koninkrijk geproduceerd en voldoen aan alle Europese cosmeticavoorschriften, die over het algemeen veel strenger zijn dan de Amerikaanse voorschriften voor cosmetica.

Bevatten uw producten agressieve of irriterende chemicaliën?

Al onze formules zijn volledig gifvrij en bevatten geen parabenen, ftalaten, propyleenglycol, minerale oliën, SLS, petroleum of andere schadelijke chemicaliën. Als u zich zorgen maakt over bestaande aandoeningen, allergieën of overgevoeligheid van de huid, raden wij u altijd aan een dermatoloog te raadplegen of een patchtest uit te voeren voordat u een nieuw cosmetisch product gebruikt.

Hebt u monsters beschikbaar?

Sorry! Op dit moment hebben we geen monsters beschikbaar. Wij bieden echter wel een 60 dagen geld terug garantie als u niet tevreden bent met een van onze producten.

Kan ik jullie producten gebruiken als ik zwanger ben of borstvoeding geef?

Al onze producten zijn volledig veganistisch en samengesteld zonder giftige stoffen, parabenen of schadelijke chemicaliën. We raden u echter aan uw arts te raadplegen als u specifieke zorgen heeft om te bespreken of onze producten in overeenstemming zijn met uw zwangerschapsplan.

Bieden jullie ook abonnementen aan?

Nee, wij hebben momenteel geen abonnementsprogramma en u zult in de toekomst niet automatisch worden gefactureerd na het plaatsen van een eerste bestelling.

Wanneer wordt het volgende product gelanceerd?

Binnenkort komen er spannende nieuwe veganistische en cruelty-free producten uit! Schrijf je in met je emailadres op onze website om op de hoogte te blijven van de laatste updates.

Annulering, Retourzendingen & Garantie

Kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?

Aangezien wij elke bestelling in ons magazijn beginnen te verwerken zodra deze is ingediend, kunnen wij de meeste bestellingen helaas niet annuleren of wijzigen nadat ze zijn geplaatst. Als u echter contact met ons opneemt zodra uw bestelling is geplaatst (binnen kantooruren in het Verenigd Koninkrijk) en de bestelling is nog niet verwerkt, zullen wij ons uiterste best doen om de bestelling voor u te annuleren.

Let op, als een klein, onafhankelijk bedrijf worden onze emails/contactformulieren en social media contacten niet 24/7 in de gaten gehouden, dus wij kunnen geen annuleringen van bestellingen garanderen.

We vragen u vriendelijk om uw details voordat u uw bestelling plaatst.

Als wij uw bestelling niet kunnen annuleren, kunt u uw bestelling binnen 14 dagen retourneren volgens ons retourbeleid.

Wat is uw retourbeleid?

U kunt uw bestelling of ongeopende producten binnen 14 dagen na levering retourneren voor een terugbetaling. Neem contact op met ons klantenserviceteam via hello@wildmintcosmetics.com en wij zullen u voorzien van retourinstructies.

Houd er rekening mee dat de klant verantwoordelijk is voor het terugsturen van het pakket en de bijbehorende kosten - wij kunnen de verzendkosten voor het terugsturen niet vergoeden. Wij kunnen ook de kosten van eventuele invoerbelastingen niet voor onze rekening nemen.

Een volledige terugbetaling van uw bestelling zal worden verstrekt zodra een retourtraceercode is ontvangen.

Hoe werkt de 60 dagen geld-terug garantie voor uw producten?

Op basis van de duizenden lovende recensies die we hebben ontvangen, hebben we er alle vertrouwen in dat u een geweldige ervaring zult hebben met onze natuurlijke cosmetica. Als u echter niet tevreden bent met een van onze producten, bieden wij een geld-terug-garantie tot 60 dagen na ontvangst van uw bestelling.

In sommige gevallen kan het een aantal weken duren voordat uw huid gewend is aan een nieuwe huidverzorgingsroutine/producten, vooral wanneer u overstapt op huidverzorging boordevol natuurlijke werkstoffen, waar uw huid misschien niet aan gewend is. Wij raden u aan onze huidverzorgingsproducten 60 dagen lang consequent te gebruiken om uw huid de kans te geven geweldige resultaten te ervaren.

Neem contact op met de klantenservice op voor hulp met onze geld-terug-garantie. We zijn ook beschikbaar voor tips en advies over hoe u het meeste uit onze producten kunt halen, neem gerust contact met ons op wanneer u maar wilt, we helpen u graag op weg met uw huidverzorging.

Let op, alle geld terug garantie terugbetalingen zijn exclusief eventuele verzendkosten en u kunt slechts eenmaal aanspraak maken op de geld terug garantie voor elk product of kit.

Cadeaubonnen

Hoe gebruik ik een cadeaubon?

U ziet de optie om een cadeaubon in te voeren bij het online afrekenen. Om uw cadeaubon in te wisselen, voert u de cadeauboncode in het vak aan de rechterkant van de afrekenpagina in en selecteert u 'Toepassen'. Er kan slechts één code per transactie worden gebruikt. Het is belangrijk dat u dit doet voordat u uw bestelling plaatst, omdat wij achteraf geen tegoeden op cadeaubonnen kunnen toepassen.

Verzending, Levering & Invoerbelasting

Waar doet WildMint verzenden?

Goed nieuws! Wij verzenden naar de meeste landen wereldwijd. Onze visie is altijd geweest om innovatieve en effectieve vegan cosmetica over de hele wereld te verspreiden. Tag ons @wildmintcosmetics om ons te laten weten waar je woont!

 

Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling aankomt?

Bestellingen worden over het algemeen binnen 1-2 werkdagen verwerkt en naar je verzonden.
Hier zijn de algemene verzendtermijnen voor elk bezorggebied.

UK: 1 - 2 werkdagen (Royal Mail 48-uurs service). Houd rekening met 3 - 4 werkdagen voor leveringen naar de Kanaaleilanden.

Griekenland, Spanje & bestellingen naar de EU boven 150EUR: 5-7 werkdagen (Evri)

Rest van Europa: 2-3 werkdagen (DHL Express)

VS/Canada: 1-2 werkdagen (DHL Express)

Australië: 3 werkdagen (DHL Express)

Rest van de wereld: 3-5 werkdagen (DHL Express)

Hoeveel kost de verzending?

Levering naar het Verenigd Koninkrijk voor bestellingen onder de £25 is £3.99 met Royal Mail.

Verzending is GRATIS voor alle UK bestellingen boven de £25.

Verzending voor bestellingen naar Spanje en Griekenland is £9.99 met Evri*.

Verzending voor bestellingen naar de rest van Europa is £14.99 met DHL Express*.

DHL Express-verzending voor bestellingen naar de Verenigde Staten & Canada is £14.99

DHL Express verzending voor bestellingen naar Australië is £14.99.

DHL Express verzending voor bestellingen naar de rest van de wereld is £19.99.

*Alle bestellingen boven 150EUR naar Europa worden verzonden met Evri.

 

Moet ik belasting betalen voor bestellingen binnen de EU?

Er worden geen invoerbelastingen in rekening gebracht voor bestellingen binnen de EU. Onze leveringen aan landen in de Europese Unie worden nu verzonden op een Delivery Duty Paid basis, wat betekent dat wij alle invoerbelastingen voor onze rekening nemen. Als er contact met u wordt opgenomen en u wordt gevraagd om belastingen te betalen, neem dan contact op met onze klantenservice op hello@wildmintcosmetics.com en wij zorgen voor de belastingen.

 

Moet ik belasting betalen voor andere internationale bestellingen?

Alle andere internationale bestellingen (inclusief bestellingen naar Europese landen die geen deel uitmaken van de EU) worden verzonden op een DDU (delivery duty unpaid) basis.

DDU betekent dat u mogelijk plaatselijke belastingen en douanerechten moet betalen wanneer uw bestelling in uw land aankomt.

Alle kosten die na verzending worden aangerekend (belastingen, douane) zijn de verantwoordelijkheid van de klant. WildMint kan geen verantwoordelijkheid aanvaarden voor deze kosten.

Als de levering wordt geweigerd als gevolg van deze kosten, of de kosten niet op tijd zijn betaald, zal een restitutie worden gegeven minus de verzendkosten en een re-stocking fee, gelijk aan 30% van de waarde van de bestelling.

 

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Alle bestellingen worden eerst binnen 1-2 werkdagen verwerkt. Eenmaal verwerkt, wordt uw bestelling de volgende werkdag verzonden door een van onze koeriers.

 

Kan ik mijn verzendadres wijzigen?

Stuur ons een e-mail zodra u uw bestelling hebt geplaatst op hello@wildmintcosmetics.com en wij zullen ons best doen om het adres te wijzigen voordat het wordt verzonden. Aangezien wij bestellingen onmiddellijk via ons magazijn verwerken, kunnen wij geen adreswijzigingen garanderen nadat uw bestelling is geplaatst, maar wij zullen u helpen indien mogelijk.

 

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Zodra uw bestelling is verzonden, ontvangt u een verzendbevestiging per e-mail met daarin de volledige trackinggegevens details zodat u uw levering kunt volgen.

Als u de verzendbevestiging niet binnen twee werkdagen na het plaatsen van uw bestelling hebt ontvangen, neem dan contact met ons op via hello@wildmintcosmetics.com en wij zullen u verder helpen.

 

Wat gebeurt er als er een probleem is met mijn levering?

Als uw pakket om de een of andere reden zoekraakt of als er andere leveringscomplicaties zijn buiten onze controle, sturen wij u gratis een andere bestelling toe.

Wij kunnen geen terugbetaling aanbieden voor leveringscomplicaties, zoals leveringsvertragingen buiten onze controle, leveringsproblemen veroorzaakt door onjuiste adressen of voor pakketten die niet op tijd worden opgehaald, maar wij zullen alles doen wat we kunnen om het goed te maken!

 

Hoe krijg ik mijn pakket als het is afgeleverd op een onjuist opgegeven adres?

Als u uw pakket niet hebt ontvangen omdat een adres onjuist is ingevoerd, niet is bijgewerkt vóór verzending, of niet is opgehaald bij uw plaatselijke postkantoor na een poging tot bezorging, neem dan contact met ons op via hello@wildmintcosmetics.com en wij zullen alles doen wat in ons vermogen ligt om u te helpen uw pakket te lokaliseren.

 

Kan ik mijn bestelling in elke taal plaatsen?

Aangezien bestellingen in andere talen dan het Engels een veel groter risico hebben om tijdens het vervoer verloren te gaan, accepteren wij alleen bestellingen in het Engels. WildMint is niet aansprakelijk voor eventuele ordercomplicaties veroorzaakt door bestellingen in andere talen dan het Engels.

 

Mijn doos is tijdens de verzending gedeukt of beschadigd. Wat moet ik doen?

Aangezien wij wereldwijd verzenden, kunnen wij geen terugbetaling aanbieden voor minimale beschadigingen aan de buitenverpakking die tijdens het transport kunnen optreden. In het geval dat uw pakket ernstig is beschadigd of verkeerd is behandeld tijdens het transport, neem dan contact met ons op via Hello@wildmintcosmetics.com en wij zullen u verder helpen.

Kortingscodes & Promoties

Waar moet ik mijn kortingscode invoeren?

Kortingscodes kunnen direct op onze website worden toegepast bij de laatste stap van het afrekenen. Aan de rechterkant ziet u een optie om uw kortingscode in te voeren. Voer de code in en klik vervolgens op toepassen. Er kan slechts één code per transactie worden gebruikt.

 

Kan ik meerdere kortingscodes gebruiken bij het afrekenen?

Er kan slechts één cadeaubon worden toegepast bij het afrekenen per bestelling. Zorg ervoor dat u dit doet voordat u uw bestelling plaatst, aangezien kortingscodes en promotiecodes niet achteraf kunnen worden toegepast. Als u problemen ondervindt bij het toepassen van uw code, neem dan contact met ons op via hello@wildmintcosmetics.com voor verdere hulp.

 

Waarom werkt mijn kortingscode niet?

Als uw kortingscode niet werkt, probeer dan eerst de onderstaande stappen te volgen:
1) Controleer of u de code correct heeft ingevoerd, zonder extra spaties aan de voor- of achterkant.
2) Controleer of de code geldig is voor het product dat u hebt geselecteerd
3) Zorg ervoor dat u op de knop "Toepassen" drukt nadat u uw code hebt ingevoerd

Als de bovenstaande stappen het probleem niet oplossen, neem dan contact met ons op via hello@wildmintcosmetics.com voor verdere hulp voordat u uw bestelling plaatst.

Betalingen & Facturering

Welke betalingswijzen aanvaardt u?

Bestellingen kunnen rechtstreeks op onze website of met een PayPal-rekening worden geplaatst. Wij accepteren betalingen met elke gangbare credit- of debitcard (Visa, MasterCard, Discover, American Express) en PayPal. Helaas accepteren wij geen postwissels, rembourszendingen, cheques of e-cheques.

Hoe kan ik de prijs in mijn lokale valuta zien?

Alle prijzen bij de kassa worden weergegeven in Britse ponden (GBP). U kunt echter de prijzen in uw lokale valuta op de startpagina of productpagina bekijken als u de kosten voor u na omrekening van valuta wilt zien. Alle vermelde munteenheden anders dan GBP zijn een benadering en onderworpen aan de wisselkoers op die datum. Alle bankomrekeningskoersen verschillen enigszins en daarom wordt u de huidige omrekeningskoers op de datum van uw aankoop in rekening gebracht.

Wat kan ik doen als mijn betaling wordt geweigerd?

Als u problemen ondervindt met uw betaalmethode, controleer dan of de facturering van uw kaart details overeenkomen met wat u hebt ingevoerd (veiligheidscode, factuuradres, enz.) en dat uw kaart niet verlopen is. Als alle informatie correct is ingevoerd, kan het zijn dat uw kaartuitgever uw betaling weigert. Aangezien wij de reden hiervoor niet kennen, verzoeken wij u vriendelijk eerst contact op te nemen met uw kaartverstrekker voor verdere informatie. details voordat u uw bestelling opnieuw probeert te plaatsen. Als u nog steeds betalingsproblemen ondervindt, neem dan contact met ons op via hello@wildmintcosmetics.com en wij zullen u graag verder helpen.

Onze Producten

Zijn uw producten veganistisch?

WildMint is een volledig veganistisch cosmeticamerk. Geen van onze producten bevat dierlijke bijproducten.

Welke huidtypes zijn WildMint producten geschikt voor?

Al onze producten zijn uniek ontworpen om goed te werken bij alle huidtypes, inclusief gevoelige, rijpere, acne/probleemgevoelige, jonge, vette, gemengde of droge huid. Wij streven ernaar om veganistische en wreedheidvrije producten te creëren die bruikbaar en toegankelijk zijn voor iedereen.

Waar worden jullie producten gemaakt?

Al onze producten worden volledig in Groot-Brittannië gemaakt.

Testen jullie op dieren? Zijn uw producten vrij van wreedheid?

Nooit! Onze harige vrienden zijn onze trots en vreugde. Wij zijn actief tegen dierproeven, en dit is de kern van onze filosofie. Al onze producten zijn strikt wreedheid-vrij en we verzekeren dat onze producten NOOIT op dieren worden getest, in geen enkele fase van de toeleveringsketen. Bovendien worden onze producten volledig vervaardigd in het Verenigd Koninkrijk, waar dierproeven verboden zijn.

Betaalt u derden die betrokken zijn bij dierproeven?

Nee. Wij betalen geen derde partijen die dierproeven uitvoeren en er worden absoluut geen dierproeven uitgevoerd tijdens enig onderdeel van de toeleveringsketen. Bovendien zijn wij een onafhankelijk bedrijf, niet in handen van een moedermaatschappij, en hebben wij slechts één productielocatie in het Verenigd Koninkrijk, waar dierproeven verboden zijn.

Zijn uw producten goedgekeurd door de FDA in de VS?

Hoewel het een wijdverbreid misverstand is, bestaat er momenteel geen FDA-goedkeuring voor cosmetica zonder recept in de VS. Onze producten worden echter in het Verenigd Koninkrijk geproduceerd en voldoen aan alle Europese cosmeticavoorschriften, die over het algemeen veel strenger zijn dan de Amerikaanse voorschriften voor cosmetica.

Bevatten uw producten agressieve of irriterende chemicaliën?

Al onze formules zijn volledig vrij van gifstoffen en bevatten nooit parabenen, ftalaten, propyleenglycol, minerale oliën, SLS, petroleum of andere schadelijke chemicaliën.

Als u zich zorgen maakt over bestaande aandoeningen, allergieën of overgevoeligheid van de huid, raden wij u altijd aan een dermatoloog te raadplegen, of het uitvoeren van patch tests, voordat u een nieuw cosmetisch product gebruikt.

Hebt u monsters beschikbaar?

Sorry! Op dit moment hebben wij geen monsters beschikbaar. Wij bieden echter wel een 60 dagen geld terug garantie als u niet tevreden bent met een van onze producten.

Kan ik jullie producten gebruiken als ik zwanger ben of borstvoeding geef?

Al onze producten zijn volledig veganistisch en samengesteld zonder giftige stoffen, parabenen of schadelijke chemicaliën. We raden je echter aan om met je arts te overleggen als je specifieke zorgen hebt om te bespreken of onze producten in lijn zijn met je zwangerschapsplan.

Biedt u ook abonnementen aan?

Nee, we hebben momenteel geen abonnementsprogramma en u zult in de toekomst niet automatisch worden belast na het plaatsen van een eerste bestelling.

Wanneer wordt het volgende product gelanceerd?

Binnenkort komen er spannende nieuwe veganistische en cruelty-free producten uit! Schrijf je in met je emailadres op onze website om op de hoogte te blijven van de laatste updates.

Retourneren, Annulering & Garantie

Kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?

Aangezien wij elke bestelling in ons magazijn beginnen te verwerken zodra deze is ingediend, kunnen wij de meeste bestellingen helaas niet annuleren of wijzigen nadat ze zijn geplaatst. Als u echter contact met ons opneemt zodra uw bestelling is geplaatst (binnen kantooruren in het Verenigd Koninkrijk) en de bestelling is nog niet verwerkt, zullen wij ons uiterste best doen om de bestelling voor u te annuleren.

Let op, als een klein, onafhankelijk bedrijf worden onze emails/contactformulieren en social media contacten niet 24/7 in de gaten gehouden, dus wij kunnen geen annuleringen van bestellingen garanderen.

We vragen u vriendelijk om uw details voordat u uw bestelling plaatst.

Als wij uw bestelling niet kunnen annuleren, kunt u uw bestelling binnen 14 dagen retourneren volgens ons retourbeleid.

 

Wat is uw retourbeleid?

U kunt uw bestelling of ongeopende producten binnen 14 dagen na levering retourneren voor een terugbetaling. Neem contact op met ons klantenserviceteam via hello@wildmintcosmetics.com en wij zullen u voorzien van retourinstructies.

Houd er rekening mee dat de klant verantwoordelijk is voor het terugsturen van het pakket en de bijbehorende kosten - wij kunnen de verzendkosten voor het terugsturen niet vergoeden. Wij kunnen ook de kosten van eventuele invoerbelastingen niet voor onze rekening nemen.

Een volledige terugbetaling van uw bestelling zal worden verstrekt zodra een retourtraceercode is ontvangen.

 

Hoe werkt de 60 dagen geld-terug garantie voor uw producten?

Op basis van de duizenden lovende recensies die we hebben ontvangen, zijn we ervan overtuigd dat u een geweldige ervaring zult hebben met onze natuurlijke cosmetica. Als u echter niet tevreden bent met een van onze producten, bieden wij een geld-terug-garantie tot 60 dagen na ontvangst van uw bestelling.

In sommige gevallen kan het een aantal weken duren voordat uw huid gewend is aan een nieuwe huidverzorgingsroutine/product, vooral wanneer u overstapt op huidverzorging boordevol natuurlijke werkstoffen, waar uw huid misschien niet aan gewend is. Wij raden aan om onze huidverzorgingsproducten 60 dagen lang consequent te gebruiken om uw huid de kans te geven geweldige resultaten te ervaren.

Neem contact op met de klantenservice op voor hulp met onze geld-terug-garantie. We zijn ook beschikbaar voor tips en advies over hoe u het meeste uit onze producten kunt halen, neem gerust contact met ons op wanneer u maar wilt, we helpen u graag op weg met uw huidverzorging.

Let op, alle geld terug garantie terugbetalingen zijn exclusief eventuele verzendkosten en u kunt slechts eenmaal aanspraak maken op de geld terug garantie voor elk product of kit.

Cadeaubonnen

Hoe gebruik ik een cadeaubon?

U ziet de optie om een cadeaubon in te voeren bij het online afrekenen. Om uw cadeaubon in te wisselen, voert u de cadeauboncode in het vak aan de rechterkant van de afrekenpagina in en selecteert u 'Toepassen'. Er kan slechts één code per transactie worden gebruikt. Het is belangrijk dat u dit doet voordat u uw bestelling plaatst, omdat wij achteraf geen tegoeden op cadeaubonnen kunnen toepassen.